«Lyst på middag for to? Gyldenløve er kjent for sitt kjøkken. Nå er restauranten pusset opp og vi ønsker alle velkommen til god mat og gode opplevelser. Fortell i kommentarfeltet hvem du vil ta med på date, og vi trekker ut en heldig vinner som får middag for to.»
Dette var tekstinnholdet i Best Western Plus Gyldenløve Hotell sin facebookpost 17. april 2018. De ønsket å skape mer oppmerksomhet rundt den nyoppussede restauranten og engasjerte Akari. Forslaget vi kom opp med var «en god gammeldags» konkurranse for å få i gang engasjementet. Dette skulle støttes av godt innhold i form av filmproduksjon, bilder, noe grafisk og skjermer ut mot veien som lyser opp.
Resultatet taler for seg selv.
I løpet av konkurranseperioden hadde over 500 kommentert at de ønsket middag i den flotte restauranten til Gyldenløve. Nesten 300 hadde gitt innlegget tommel opp/smilefjes/hjerte og filmen var sett av omlag 25.000.