Hekta på… wordpress

Ny nettside
7 dager

Vi vet at det å bygge en ny nettside kan være både krevende og dyrt. Vi vet også hva som gjør denne prosessen krevende og dyrt. Derfor har vi utviklet dette produktet, for trygg, forutsigbar og god prosess med ny nettside.

Løsning er så enkel; vi bruker 7 dager på hele webprosessen. For å få til dette krever det litt planlegging, men slapp av, det tar vi oss av:)

Pris: 39.500,-
+ 990,- pr. mnd. i drift

Dette er inkludert:

  • Ny moderne nettside i WordPress CMS
  • Forside + inntil 4 undersider (eks. Hjem, Tjenester, Om oss, Nyheter og Kontakt. Ved flere sider, 2.500,- pr. underside)
  • Opptil 10 stockbilder fra Elements med over 8 millioner bilder
  • Tekster til forside og undersider
  • Standard SEO for synlighet på blant annet Google
  • Opplæring i publisering av nyheter på nettsiden

Det eneste du må gjøre:

  • Delta på minimum ett møte
  • Svare på noen spørsmål
  • Len deg tilbake, slapp av og se at fagfolk lager ny nettside for deg ;-)

Dag #1

Oppstart og avklaringer

Oppstartsmøtet med designer vil vare i rundt 1-2 timer, og her vil vi gjøre de fleste valgene for nettsiden din. Vi går igjennom følgende punkter, som du også blir bedt om å forberede i forkant:

 

  • Valg av mal: Vi velger en mal du liker, fra vårt malarkiv
  • Valg av menypunkter: Eksempel på dette kan være; Forside, Tjenester, Om oss, Nyheter, Kontakt. 
  • Valg av domene: Har du fra før, så kan vi bruke det, ellers finner du nytt på domene.shop – Tenk gjerne ut noen på forhånd, hvis du skal ha nytt.
  • Tekster: Hvis du har tekster fra før, kan du sende dette over før møte. Om du ikke har, stiller vi noen spørsmål i møtet, som blir grunnlag for tekstene vi utarbeider for nettsiden din. 
  • Bilder og design: Send oss det du har av logo, farger, fonter og bilder hvis det er noe du har fra før. Om ikke, hjelper vi det med dette også. 

Dag #2

Rammeverk og design

Allerede på dag to, vil vi begynne å bygge nettsiden din. Utviklere setter opp rammeverket, basert på hvilke mal som er valgt. Deretter bygger designer forsiden og en underside for å gi et inntrykk av hvordan nettsiden vil bli med ditt design, bilder og tekster.

Denne dagen jobber vi best alene, så du kan ta det med ro.

Designstudent Ida
PNK - Periodisk nettsidekontroll

Dag #3

Arbeidsmøte, avklaring og justering

På den tredje dagen ønsker vi å gå gjennom design og oppsett på Forsiden og en av undersidene. Dette gjør vi for å være sikker på at vi jobber i riktig retning før vi har gjort nettsiden ferdig. Vi går igjennom følgende på arbeidsmøte: 

  • Design og oppsett av forside og en underside
  • Innhold og bildevalg på forside og en underside
  • Evt. justeringer eller mangler før ferdigstillelse
Denne dagen trenger vi deg i en liten time (men det er rom for å bruke mer tid, hvis vi syns vi trenger det). 

Dag #4

Implementering av innhold

Nå begynner nettsiden virkelig å ta form. Vi bygger de resterende undersidene, med bildene som er valgt for din bedrift og teksten vi har skrevet. Vi jobber med følgende:

  • Tekst og bilder implementeres
  • Vi justerer og tilpasser innholdet
  • Siste sjekk på skjermtilpasninger (mobil etc)
  • Du får oversendt link til hele nettsiden for gjennomlesing før dag 5
Denne dagen trenger du ikke gjøre noe. Men om du vil se på nettsiden kan du gjøre det.

Dag #5

Siste finpuss før lansering

Av erfaring, er det alltid greit å møtes kort igjen, for siste finpuss før lansering. Vi møtes, gjerne digitalt hvis det passer best, for å se på:

  • Siste justeringer av innhold
  • Test av knapper, linker og funksjoner
  • Evt. ønske om flere funksjoner eller undersider som skal gjøres etter lanseringen
Her møtes vi en liten time igjen, kan godt ta det digitalt, hvis det passer deg best i en hektisk hverdag.

Dag #6

Lanseringsdag

Litt som en premiere i grunn. Utvikler og designer jobber sammen for å lansere nettsiden din, som skjer på mandag eller tirsdag. Følgende skjer på lanseringsdag: 

  • Nettsiden lanseres på ditt domenenavn
  • Vi går over og påser at alt fungerer etter lansering (linker, knapper, funksjoner)
  • Vi tilpasser SEO (Søkemotoroptimaliserer)
  • Nettsiden overføres til vårt driftssenter for overvåking, drift og support (990,- pr. mnd)
Denne dagen blir du informert om hva som skjer, men trenger ikke gjøre noe selv. 
Pia Eilertsen

Dag #7

Opplæring og evaluering

Dersom du ønsker å publisere litt nyheter på nettsiden din selv, får du opplæring i publiseringsverktøyet. Dette er et intuitivt og enkelt verktøy, nesten som å jobbe i word. 

I tillegg ønsker vi å gå igjennom noen sjekkpunkter for å påse at du er fornøyd og har det du trenger av oss. 

Disse nettsidene ble laget på 7 dager

«Vi er kjempefornøyde! For oss var det viktig å få være med å bestemme, ikke bare få tredd løsninger og bestemmelser nedover hodene på oss.»

«Dette var en effektiv og og godt planlagt prosess, med god dialog. Vi er veldig godt fornøyd med resultatet, og tror det å jobbe intensivt er en fordel for begge parter.»

Kom i gang

Er du klar for å sette i gang? Kontakt en av våre designere direkte, eller klikk på knappen under for å booke et møte. 

Camilla Walaker

Teamleder design

Telefon. 954 86 348
E-post. camilla@akari.no

Pia Eilertsen

Designer

Telefon. 960 41 133
E-post. pia@akari.no

Uforpliktende samtale

Ønsker du mer informasjon før du setter i gang? Kontakt vår markedsrådgiver, eller book et møte ved å trykke på knappen under. Du kan også fylle ut kontaktskjemaet lenger ned på siden, så tar vi kontakt med deg. 

Geir A. Bakka

Markedsrådgiver​

Telefon. 400 42 927
E-post. geir@akari.no

Kom i gang

Er du klar for å sette i gang? Kontakt en av våre designere direkte, eller klikk på knappen under for å booke et møte. 

Camilla Walaker

Teamleder design

Telefon. 954 86 348
E-post. camilla@akari.no

Pia Eilertsen

Designer

Telefon. 960 41 133
E-post. pia@akari.no

Uforpliktende samtale

Ønsker du mer informasjon før du setter i gang? Kontakt vår markedsrådgiver, eller book et møte ved å trykke på knappen under. Du kan også fylle ut kontaktskjemaet lenger ned på siden, så tar vi kontakt med deg. 

Geir A. Bakka

Markedsrådgiver​

Telefon. 400 42 927
E-post. geir@akari.no

Send oss en forespørsel

Når du fyller ut skjema under, vil vi ta kontakt med deg for å avtale en kort innledende samtale, før du blir invitert til oppstartsmøte.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Se nettsider vi har laget for andre bedrifter

Alle priser er eks. mva.