Vi søker deg som vil jobbe med

Lokalt innhold

som engasjerer

Vi ser etter deg som vil jobbe med

Lokalt innhold som engasjerer

Hekta på… nye kolleger

Vil du jobbe hos oss i Numedal?

Liker du å skape markedsføring gjennom tekst, foto og video? Er du nysgjerrig på historiefortelling, nye metoder og markedskanaler, da er nok Akari noe for deg. Tverrfaglig arbeid, kompetansedeling, fleksibilitet og stor åpenhet for nye løsninger, trekker de ansatte frem som det aller beste med Akari. – Og folka, selvfølgelig.

Akari Numedal søker inntil 2 nye kreative hoder, som brenner for tett samarbeid med kundene våre.

Vi er en hyggelig og imøtekommende gjeng som har lyst til å bli bedre kjent med deg! Blir du med på en prat?

Akari er et markedsføringsbyrå med kontorer i Kongsberg, Hønefoss, Notodden, Numedal og Rjukan. For våre kunder er Akari en leverandør som håndterer markedsaktiviteter; alt fra idé og planlegging, til koordinering og produksjon av film, foto, grafisk design, tekst og nettsider.

Bli kjent med Hjembygda

Nore og Uvdal kommune er en perle midt i hjertet av Numedal, og her finner du alt du trenger for å leve et aktivt og innholdsrikt liv.  Hjembygda er en del av prosjektet Mittpunkt, et treårig prosjekt for økt bo- og bli-lyst i Nore og Uvdal kommune. Prosjektet er eid og igangasatt av kommunen, ledet av bygdeutvikler Lars.
 
Tenker du at Nore og Uvdal kan bli Hjembygda di? Ta kontakt med Lars her!
 
 

Reisen starter her!

Fortell oss hvem du er og last opp CV

Akari er ikke helt som andre byråer. Vi kaller oss for Akarifamilien og vi har mye fokus på fellesskap og delingskultur. Akarifamilien er det viktigste i Akari og vi jobber mye med å bygge en arbeidsplass der du kan utvikle deg, være med å utvikle selskapet og få mye frihet under ansvar.

Ledige stillinger:

Innholdsprodusent / Markedsfører | Numedal

Stillingsprosent: 100% (inntil 2 stillinger)
Arbeidssted: Rødberg

Søknadsfrist: 1.3.24

Liker du å skape digital markedsføring gjennom tekst, foto og video? Er du nysgjerrig på historiefortelling, nye metoder og markedskanaler, da er nok Akari noe for deg. Tverrfaglig arbeid, kompetansedeling, fleksibilitet og stor åpenhet for nye løsninger, trekker de ansatte frem som det aller beste med Akari. – Og folka, selvfølgelig.  

Akari Numedal søker inntil 2 nye kreative hoder, som brenner for tett samarbeid med kundene våre.

Hverdagen i Akari

Å sjonglere mellom bransjer og produksjoner er vi gode på. Spisskompetansen vår er å hjelpe kommuner og de små- og mellomstore bedriftene med synlighet og oppmerksomhet. Mange av kundene har ingen egen markedsavdeling eller markedssjef, de har Akari til planlegging, produksjon, publisering og analyser. Å, som vi liker å sparre om nye ideer og løsninger! Vi snakker engasjement og godt samarbeid.

Vi håper du liker variasjon? Ja, vi har mange faste kunder der vi holder i markedsføringstrådene. Prosjektkunder har vi også. De bestiller nettsider, strategiplaner og brosjyrer. Mange av disse designprosjektene krydrer og forbedrer du som innholdsprodusent med tekst og foto. Prosjektkunder bestiller også stillingsutlysninger, annonsekampanjer, fotopakker, arrangementsvideoer og bedriftsvideoer.  

Vår lokalkunnskap og kjærlighet til stedene for våre kontorer, er en av Akaris største fordeler. Taus kunnskap og lokalt engasjement, får frem de ekstra gode ideene. Å stikke innom våre faste kunder, gjør vi titt og ofte. Det blir det godt samarbeid av.

Møt noen av folka i Akari på Instagram:

 

Kreativt fellesskap og ansvarsbevisste

Akari er en liten bedrift, så fleksibilitet og læringsvilje står derfor høyt på ønskelista vår. Å ta initiativ og brette opp ermene for teamet, er essensielt i vår verden. I perioder gjør vi annet enn våre primæroppgaver. Alle bidrar der vi kan.

Kundene blir som ditt tredje hjem i denne jobben. Titt og ofte stikker du innom for nye ideer, bilder og video. På kontoret, får du inspirasjon til nye kreative ideer sammen med dine kollegaer. Mesteparten av arbeidsdagen går til ideer, kundebesøk, foto- og videoppdrag. Når du redigerer foto, video og skriver tekster, er vi fleksible til bruk av hjemmekontor.

I Akari kommuniserer vi tett med hverandre internt, slik at vi til enhver tid er oppdatert på produksjoner og prosjekter. Teams og Clickup er verktøy vi er svært glade i.

Du har frihet til å løse oppgaver utenfor kjernetiden kl. 9-15. Samtidig forventer vi at du også tar ansvar for å bygge videre på den gode bedriftskulturen vi har. God bedriftskultur får vi ved å møtes på kontoret og sosiale samlinger. Vi setter stor pris på om du tar initiativ til sosiale sammenkomster og aktiviteter.

Vi vet at kreativiteten kan komme til andre tider av døgnet enn mellom kl. 8-16. I perioder trenger vi ro og konsentrasjon, i andre perioder trenger vi sosial energi. Her har vi frihet under ansvar, med stor grad av tillit til at du løser oppgavene på best mulig måte innen tidsfrister vi avtaler med kundene.

For at du skal trives i Akari… 

Reklamebyrå passer ikke alle. Du bør ha gode strategier, så du unngår å bli stresset og overveldet av fakturerbar tid, tidsfrister, budsjetter og parallelle prosjekter. Du har selvsagt dine kollegaer i ryggen, både som medmenneske og faglig. Hele tiden er vi åpne for å forbedre arbeidsprosesser og prosjekter. Vi tenker og jobber som et team. Her finner du ingen primadonnaer. Alle beina våre er godt planta på jorda.

Meget god språkforståelse

Siden vi leker oss med ord, bilder og video, forventer vi at du er meget god i norsk skriftlig og muntlig. God historiefortelling krever sterk språkforståelse. Er du god i engelsk? En del av våre kunder markedsfører seg kun på engelsk.  

Hva gjør en markedsfører hos Akari? Dette er primæroppgavene:

  • Foto
  • Tekst
  • Video 
  • Publisere på nettsider og sosiale medier 
  • SEO arbeid 
  • Kundekontakt og oppfølging 
  • Egenmarkedsføring for Akari 

Vår ønskeliste:

  • Du har erfaring med videoproduksjon. 
  • Du har erfaring med foto. 
  • Du skriver engasjerende og kreative tekster for sosiale medier og øvrige digitale flater. 
  • Du har bakgrunn fra lignende bransje. 
  • Du har jobbet i WordPress. 
  • Du har jobbet med publisering i kanaler som Facebook, Google, Instagram, Youtube og LinkedIn. 
  • Du har erfaring med planlegging, helst innen produksjoner som video, foto, tekst eller nettsider. 
  • Du har erfaring med oppfølging av kunder. 

Kvalifikasjoner:

  • Våre innholdsprodusenter har ulike bakgrunner. Derfor setter vi ikke en type utdanning eller erfaring som krav. 
  • Det viktigste er kvaliteten du leverer, kreativitet, hvor løsningsorientert og nysgjerrig du er.  
  • Praktisk erfaring kan veie opp for formell utdanning. 
  • Kompetanse, interesse og erfaring med tekst, foto og video kan sprike. De fleste har en forkjærlighet i den ene eller andre retningen. Hvordan balanserer du denne trioen? 

Arbeidssted:

Numedal/Rødberg 

Avdeling Numedal har kunder i hele Numedalsregionen. Hovedmarkedet til Akari Notodden er kunder i Øst-, Vest og Midt-Telemark. Akari Kongsberg og Akari Hønefoss har sitt hovedmarked i Buskerud. 

Litt om Akari

Akari er et markedsføringsbyrå med over 200 faste bedriftskunder, og kontorer i Kongsberg, Notodden, Numedal og Hønefoss. For våre kunder er Akari en leverandør som håndterer markedsaktiviteter; alt fra idé og planlegging, til koordinering og produksjon av film, foto, grafisk design, tekst og nettsider. Vi skaper merverdi for bedrifter i hele Norge, og har tydelige vekstambisjoner i årene fremover.

I Akari er vi i overkant av 22 ansatte, omsatte i 2023 for over 24 MNOK, og ble Gasellebedrift 2023. 

Har du spørsmål om denne stillingen?

Ta gjerne kontakt med Madeleine Buttedal Stedøy
Telefon: 988 46 648
E-post: madeleine(at)akari.no

Flytt stillinger som er aktive opp hit, og gjør de synlig (ligger under responsivt på Avansert)

Stillingsprosent: 100% (inntil 2 stillinger)
Arbeidssted: Rødberg
Søknadsfrist: 31.12.23

 

Liker du å skape markedsføring gjennom tekst, foto og video? Er du nysgjerrig på historiefortelling, nye metoder og markedskanaler, da er nok Akari noe for deg. Tverrfaglig arbeid, kompetansedeling, fleksibilitet og stor åpenhet for nye løsninger, trekker de ansatte frem som det aller beste med Akari. – Og folka, selvfølgelig.

Akari Numedal søker inntil 2 nye kreative hoder, som brenner for tett samarbeid med kundene våre.

Hverdagen i Akari

Å sjonglere mellom bransjer og produksjoner er vi gode på. Spisskompetansen vår er å hjelpe kommuner og de små- og mellomstore bedriftene med synlighet og oppmerksomhet. Mange av kundene har ingen egen markedsavdeling eller markedssjef, de har Akari til planlegging, produksjon, publisering og analyser. Å, som vi liker å sparre om nye ideer og løsninger! Vi snakker engasjement og godt samarbeid.

Vi håper du liker variasjon? Ja, vi har mange faste kunder der vi holder i markedsføringstrådene. Prosjektkunder har vi også. De bestiller nettsider, strategiplaner og brosjyrer. Mange av disse designprosjektene krydrer og forbedrer du som innholdsprodusent med tekst og foto. Prosjektkunder bestiller også stillingsutlysninger, annonsekampanjer, fotopakker, arrangementsvideoer og bedriftsvideoer.

Fleksible og ansvarsbevisste

Akari er en liten bedrift, så fleksibilitet og læringsvilje står derfor høyt på ønskelista vår. Å ta initiativ og brette opp ermene for teamet, er essensielt i vår verden. I perioder gjør vi annet enn våre primæroppgaver. Alle bidrar der vi kan.

Fleksible er vi også når det gjelder arbeidstider og hjemmekontor. Vi vet at kreativiteten kan komme til andre tider av døgnet enn mellom kl. 8–16. I perioder trenger vi ro og konsentrasjon, i andre perioder trenger vi sosial energi. Her har vi frihet under ansvar, med stor grad av tillit til at du løser oppgavene på best mulig måte innen tidsfrister vi avtaler med kundene. I Akari kommuniserer vi tett med hverandre internt, slik at vi til enhver tid er oppdatert på produksjoner og prosjekter. Teams og ClickUp er verktøy vi er svært glade i.

Du har frihet til å løse oppgaver utenfor kjernetiden kl. 9–15. Samtidig forventer vi at du også tar ansvar for å bygge videre på den gode bedriftskulturen vi har. God bedriftskultur får vi ved å møtes på kontoret og sosiale samlinger. Vi setter stor pris på om du tar initiativ til sosiale sammenkomster og aktiviteter.

For at du skal trives i Akari… 

Reklamebyrå passer ikke alle. Du bør ha gode strategier, så du unngår å bli stresset og overveldet av fakturerbar tid, tidsfrister, budsjetter og parallelle prosjekter. Du har selvsagt dine kollegaer i ryggen, både som medmenneske og faglig. Hele tiden er vi åpne for å forbedre arbeidsprosesser og prosjekter. Vi tenker og jobber som et team. Her finner du ingen primadonnaer. Alle beina våre er godt planta på jorda.

Meget god språkforståelse

Siden vi leker oss med ord, bilder og video, forventer vi at du er meget god i norsk skriftlig og muntlig. God historiefortelling krever sterk språkforståelse. Er du god i engelsk? En del av våre kunder markedsfører seg kun på engelsk.

Hva gjør en Markedsfører hos Akari? Dette er primæroppgavene:

  • Foto for bedrifter
  • Tekstarbeid
  • Videoproduksjon
  • Publisere på nettsider og sosiale medier
  • SEO arbeid
  • Kundekontakt og oppfølging
  • Egenmarkedsføring for Akari

Vår ønskeliste:

  • Du har erfaring med videoproduksjon.
  • Du har erfaring med foto.
  • Du skriver engasjerende og kreative tekster for sosiale medier og øvrige digitale flater.
  • Du har bakgrunn fra lignende bransje.
  • Du har jobbet i WordPress.
  • Du har jobbet med publisering i kanaler som Facebook, Google, Instagram, Youtube og LinkedIn.
  • Du har erfaring med planlegging, helst innen produksjoner som video, foto, tekst eller nettsider.
  • Du har erfaring med oppfølging av kunder.
  • Du har selvinnsikt og vet når du skal be om hjelp fra teamet.
  • Du tør å dele uferdig arbeid med dine kollegaer.

Kvalifikasjoner:
Våre innholdsprodusenter har ulike bakgrunner. Derfor setter vi ikke en type utdanning eller erfaring som krav.
Det viktigste er kvaliteten du leverer, kreativitet, hvor løsningsorientert og nysgjerrig du er.
Praktisk erfaring kan veie opp for formell utdanning.
Kompetanse, interesse og erfaring med tekst, foto og video kan sprike. De fleste har en forkjærlighet i den ene eller andre retningen. Hvordan balanserer du denne trioen?

Arbeidssted:
Stillingen har fast arbeidssted på Rødberg, og jobber primært med kunder lokalisert i Numedal, fra Flesberg i sør, til Uvdal i nord. 

Stillingen vil også jobbe på øvrige lokasjoner i Akari ved behov, og samarbeide med kolleger i hele Akari. 

Tidsplan for stillingen(e): 

31.12.23 – Søknadsfrist
Uke 1-2 jan: Invitasjon til intervju
Uke 3: Gjennomføring intervju
Uke 4: Gjennomføre case
Uke 5: Gjennomføre intervju runde 2
Uke 6: Tilbud

Har du spørsmål om denne stillingen?
Ta gjerne kontakt med Madeleine Buttedal Stedøy

Telefon. 988 46 648
E-post. madeleine(at)akari.no

 

Stillingsprosent: 100%
Arbeidssted: Kongsberg, Notodden, Rødberg eller Hønefoss
Søknadsfrist: 31.10.23

 
Akari er på god vei til å bli den største aktøren på markedsføring og kommunikasjon for små og mellomstore bedrifter sentralt på Østlandet. Med egne kontorer i Kongsberg, Notodden, Rødberg og Hønefoss, sørger vi allerede for at over 300 bedrifter i våre regioner jobber riktig med markedsføringen av deres produkter og tjenester.
 
I 2022 omsatte Akari med datterselskaper for 17 millioner, i 2023 omsetter selskapene for 25 Millioner og i 2024 skal Akari levere 37 Millioner og åpne ytterligere kontorer i 2 nye byer.
 
Vi søker nå en operativ salgsleder som vil være med å sørge for at dette skal skje. Salgslederen skal jobbe med å selge inn kunder i nye og eksisterende markeder, samt jobbe med å bistå, veilede og motivere øvrige ansatte i Akari med salg. Salgslederen skal også jobbe med markedsføring av Akari som helhet i samarbeid med de forskjellige faglederne.
 
Hverdagen i Akari
 
Å sjonglere mellom bransjer og produksjoner er vi gode på. Spisskompetansen vår er å hjelpe kommuner og de små- og mellomstore bedriftene med synlighet og oppmerksomhet. Mange av kundene har ingen egen markedsavdeling eller markedssjef, de har Akari til planlegging, produksjon, publisering og analyser. Å, som vi liker å sparre om nye ideer og løsninger! Vi snakker engasjement og godt samarbeid.
 
Vi håper du liker variasjon? Ja, vi har mange faste kunder der vi holder i markedsføringstrådene. Prosjektkunder har vi også. De bestiller nettsider, strategiplaner og brosjyrer. Prosjektkunder bestiller også stillingsutlysninger, annonsekampanjer, fotopakker, arrangementsvideoer og bedriftsvideoer.
 
Fleksible og ansvarsbevisste
Selv om Akari er blitt en betydelig aktør innen vår bransje, er vi fremdeles en liten bedrift, så fleksibilitet og læringsvilje står derfor høyt på ønskelista vår. Å ta initiativ og brette opp ermene for teamet, er essensielt i vår verden. I perioder gjør vi annet enn våre primæroppgaver. Alle bidrar der vi kan.
 
Fleksible er vi også når det gjelder arbeidstider og hjemmekontor. Vi vet at kreativiteten kan komme til andre tider av døgnet enn mellom kl. 8-16. I perioder trenger vi ro og konsentrasjon, i andre perioder trenger vi sosial energi. Her har vi frihet under ansvar, med stor grad av tillit til at du løser oppgavene på best mulig måte innen tidsfrister vi avtaler med kundene. I Akari kommuniserer vi tett med hverandre internt, slik at vi til enhver tid er oppdatert på produksjoner og prosjekter. Teams og ClickUp er verktøy vi er svært glade i.
 
Du har frihet til å løse oppgaver utenfor kjernetiden kl. 9-15. Samtidig forventer vi at du også tar ansvar for å bygge videre på den gode bedriftskulturen vi har. God bedriftskultur får vi ved å møtes på kontoret og sosiale samlinger. Vi setter stor pris på om du tar initiativ til sosiale sammenkomster og aktiviteter.
 
For at du skal trives i Akari… Reklamebyrå passer ikke alle.
Du bør ha gode strategier, så du unngår å bli stresset og overveldet av tidsfrister, budsjetter og parallelle prosjekter. Du har selvsagt dine kollegaer i ryggen, både som medmenneske og faglig. Hele tiden er vi åpne for å forbedre arbeidsprosesser og prosjekter. Vi tenker og jobber som et team. Her finner du ingen primadonnaer. Alle beina våre er godt planta på jorda.
 
Hva gjør en Salgsleder hos Akari?
Sannheten er at vi ikke vet helt hva oppgavene blir, men vi vet hvor vi vil. Det kan jo kanskje være både skremmende, og spennende?! Men, i første omgang vil primæroppgavene være:
 
  • Salg av hele produktporteføljen til Akari, herunder løsningssalg, prosjektsalg og anbudssalg
  • Drive, lede og motivere til salg på alle lokasjoner i Akari, i samarbeid med teamledere
  • Drive, lede og motivere til salg gjennom samarbeidspartnere
  • Produktutvikling i tett samarbeid med resten av ledergruppa
  • Utarbeide, planlegge og igangsette salgskampanjer
  • Opplæring og veiledning av øvrige ressurser på salg
  • Egenmarkedsføring for Akari
  • Bruke data (KPI´er) som et grunnlag for å forbedre salgs- og kundeoppfølging
 
Vår ønskeliste:
  • Du har erfaring fra å lede salget i andre selskaper
  • Du kan vise til resultater fra lignende stillinger
  • Du har erfaring med å selge komplekse prosjekter og/eller anbud
  • Du har erfaring med oppfølging av kunder.
  • Du har selvinnsikt og vet når du skal be om hjelp fra teamet.
  • Du tør å dele uferdig arbeid med dine kollegaer.
 
Kvalifikasjoner:
 
Kollegaene dine i Akari har ulike bakgrunner. Derfor setter vi ikke en type utdanning eller erfaring som krav. Det viktigste er kvaliteten du leverer, kreativitet, hvor løsningsorientert og nysgjerrig du er.
Praktisk erfaring kan veie opp for formell utdanning.
Kompetanse, interesse og erfaring med salg kan sprike. De fleste har en forkjærlighet i den ene eller andre retningen. Hvordan balanserer du denne trioen?

 

Arbeidssted:

Vi har kontorer i Kongsberg, Notodden, på Rødberg og i Hønefoss, så valget er ditt;) Det blir også naturlig for deg å reise en del rundt til både eksisterende og nye lokasjoner. 

Tidsplan for stillingen:

Hva

Uke

Dato

Søknadsfrist

44

Tirsdag 31. oktober

Intervjuer

45-46

6. – 17. november

Løse caseoppgave

47

20. – 24. november

Tilbud / referanser

48

27. – 30. november

 
Har du spørsmål om denne stillingen?
Ta gjerne kontakt med daglig leder Simen Jahnsen Ljøterud
Telefon. 99391533
 
Stillingsprosent: 100%
Arbeidssted: Kongsberg, Hønefoss, Notodden eller Rødberg
Søknadsfrist: 15.10.23
 
Liker du å skape digital markedsføring med gode resultater? Er du nysgjerrig på historiefortelling, nye metoder og markedskanaler, da er nok Akari noe for deg. Tverrfaglig arbeid, kompetansedeling, fleksibilitet og stor åpenhet for nye løsninger, trekker de ansatte frem som det aller beste med Akari. – Og folka, selvfølgelig.  
 
Akari søker inntil 2 nye kreative hoder, som brenner for tett samarbeid med kundene våre og kollegaene i Akari.
 
Hverdagen i Akari
 
Å sjonglere mellom bransjer og produksjoner er vi gode på. Spisskompetansen vår er å hjelpe kommuner og de små- og mellomstore bedriftene med synlighet og oppmerksomhet. Mange av kundene har ingen egen markedsavdeling eller markedssjef, de har Akari til planlegging, produksjon, publisering og analyser. Å, som vi liker å sparre om nye ideer og løsninger! Vi snakker engasjement og godt samarbeid.
 
 
Fleksible og ansvarsbevisste
 
Akari er en liten bedrift, så fleksibilitet og læringsvilje står derfor høyt på ønskelista vår. Å ta initiativ og brette opp ermene for teamet, er essensielt i vår verden. I perioder gjør vi annet enn våre primæroppgaver. Alle bidrar der vi kan.
 
Fleksible er vi også når det gjelder arbeidstider og hjemmekontor. Vi vet at kreativiteten kan komme til andre tider av døgnet enn mellom kl. 8–16. I perioder trenger vi ro og konsentrasjon, i andre perioder trenger vi sosial energi. Her har vi frihet under ansvar, med stor grad av tillit til at du løser oppgavene på best mulig måte innen tidsfrister vi avtaler med kundene. I Akari kommuniserer vi tett med hverandre internt, slik at vi til enhver tid er oppdatert på produksjoner og prosjekter. Teams og ClickUp er verktøy vi er svært glade i.
 
Du har frihet til å løse oppgaver utenfor kjernetiden kl. 9–15. Samtidig forventer vi at du også tar ansvar for å bygge videre på den gode bedriftskulturen vi har. God bedriftskultur får vi ved å møtes på kontoret og sosiale samlinger. Vi setter stor pris på om du tar initiativ til sosiale sammenkomster og aktiviteter.
 
For at du skal trives i Akari…
 
Reklamebyrå passer ikke alle. Du bør ha gode strategier, så du unngår å bli stresset og overveldet av fakturerbar tid, tidsfrister, budsjetter og parallelle prosjekter. Du har selvsagt dine kollegaer i ryggen, både som medmenneske og faglig. Hele tiden er vi åpne for å forbedre arbeidsprosesser og prosjekter. Vi tenker og jobber som et team. Her finner du ingen primadonnaer. Alle beina våre er godt planta på jorda.
 
Meget god språkforståelse
 
Siden vi leker oss med ord, bilder og video, forventer vi at du er meget god i norsk skriftlig og muntlig. Er du god i engelsk? En del av våre kunder markedsfører seg kun på engelsk.  
 
Hva gjør ansvarlig Digital Markedsfører? Dette er primæroppgavene:
  • Ansvar for analyse av markedsaktiviteter, nettsider, merkevare, omdømme og effekt.
  • Ansvar for programmatiske annonsekjøp, digital annonsering og betalt søk.
  • Oppsett og gjennomføring av digitale kampanjer og landingssider for å sikre helhetlig kommunikasjon i alle ledd.
  • Strategi og kvalitetssikring av organisk SEO for både Akari og Akari sine kunder.
  • Oppfølging og koordinering av utviklingsarbeidet knyttet til Akari sine nettsider og andre relevante digitale plattformer.
  • Sikre at du er oppdatert på utviklingen innen fagområdene og identifisere muligheter for Akari og kundene til Akari.
  • Koordinere relevante aktiviteter på tvers av forretningsområder.
 
 
Vår ønskeliste:
  • Du har erfaring med programmatiske annonsekjøp, betalt annonsering og søk.
  • Du har erfaring med Søkemotoroptimalisering
  • Du har jobbet med publisering og annonsering i kanaler som Facebook, Google, Instagram, Youtube, LinkedIn, TikTok og Snapchat
  • Du har erfaring fra analyseverktøy som GA4 eller andre tilsvarende
  • Du har god erfaring med publisering på CMS-plattformer, gjerne WordPress
  • Du har erfaring med oppfølging av kunder
 
Plattformer det er en fordel at du behersker:
  • Meta
  • Google ads, GA4 og GTM
  • Youtube
  • LinkedIn
  • Mailchimp
 
Kvalifikasjoner:
  • Våre markedsførere har ulike bakgrunner. Derfor setter vi ikke en type utdanning eller erfaring som krav.
  • Det viktigste er kvaliteten du leverer, kreativitet, hvor løsningsorientert og nysgjerrig du er. 
  • Praktisk erfaring kan veie opp for formell utdanning.
  • Kompetanse, interesse og erfaring med annonsering og analyse kan sprike. De fleste har en forkjærlighet i den ene eller andre retningen. Hvordan balanserer du dette?

 

Arbeidssted:

Du vil jobbe for alle kunder i Akari og kan ha tilholdssted i enten Kongsberg, Hønefoss, Notodden eller på Rødberg.

Tidsplan for disse stillingene:

Hva

Uke

Dato

Søknadsfrist

41

Søndag 15. oktober

Intervjuer

42-43

17. – 20. Oktober

Løse caseoppgave + 2. gangs intervju

43

20. – 26. Oktober

Tilbud / referanser

43

26. – 31. Oktober

 
Har du spørsmål om denne stillingen?
Kenneth Bæver Bjerke, leder Digital Akari
Telefon. 966 21 811
 

Stillingsprosent: 100%
Arbeidssted: Hønefoss
Søknadsfrist 30.4.23

Er du hekta på Ringerike? Drømmer om hva DU kan få til sammen med næringslivet i Hønefoss og omegn? Hekta på vekst og kommunikasjon? Da er vi hekta på deg!
Akaris familietre har slått røtter i både Kongsberg, Notodden, Rjukan og Numedal. Nå tar vi satsingen videre i Hønefoss, og trenger energiske folk som deg til å slå nye spirer!

Vil du jobbe med vekst og kommunikasjon mot distriktsutvikling? Da håper vi du scroller videre.

Dette får du jobbe med som prosjektleder i Akari
«Face» it – som prosjektleder er du Akari Hønefoss ansikt utad og vil være et viktig bindeledd mellom kunde, byrå, og produksjon (solbrilleemoji :P). Hos oss vil du jobbe tett med innholdsprodusenter, SoMe manager, andre prosjektledere/markedsrådgivere, designere og utviklere på tvers av alle Akari`s lokasjoner. Med Akarifamilien i ryggen vil du ha ansvar for å videreutvikle og pleie eksisterende kunder, samt knytte kontakt med nye.

Disse spennende arbeidsoppgavene får du jobbe med:
  • Markedsrådgivning: Gi råd til kunder og følge opp strategier og planer
  • Koordinere produksjoner og markedsaktiviteter for kundene
  • Utarbeide tilbud og jobbe proaktivt med salg til nye og eksisterende kunder
  • Koordinere og følge opp markeds- og kommunikasjonskampanjer
  • Generell kommunikasjonsfaglig rådgivning
  • Økonomiansvar og krav for måloppnåelse for lokasjonen Hønefoss
  • Teamansvar for team Hønefoss og bistå i ansettelsen av nye ansatte til Ringerikskontoret
  • Inngå og vedlikeholde avtaler med lokale kunder og leverandører

Dette er deg!
Du er en nysgjerrig sjel – på både mennesker rundt deg, men også på markedet og lokalsamfunnet ditt. Med din kreativitet og proaktivitet, selger og veileder du våre kunder – Hos deg ligger de beste løsningene innen hele Akaris produkt- og tjenestespekter. Du er glad i å samarbeide, men arbeider også godt selvstendig. Når tiden tikker, jobber du ikke bare godt – du gjennomfører! De gode resultatene driver deg videre.

 
Er dette også deg? Det er pluss i boka:
  • Erfaring fra medie- og kommunikasjonsfaglig arbeid (Avis, reklamebyrå eller freelancer)
  • Erfaring som selger eller kundekontakt i SMB-markedet
  • God forretningsforståelse
  • God formidlingsevne, skriftlig og muntlig, både på norsk og engelsk

Vi tilbyr deg

Som prosjektleder i Akari Hønefoss vil dagene dine sjeldent bli like. Ikke bare får du varierte og spennende arbeidsoppgaver, men du selv påvirker din egen arbeidshverdag.
 
I Akarifamilien har du 19 entusiastiske kolleger i ryggen, som bidrar til et tverrfaglig, energisk og morsomt arbeidsmiljø. Sammen med oss, vil du jobbe i et selskap i sterk vekst med ambisjoner om å nå enda høyere!
 
Nevnte vi at det er fleksibel arbeidstidsordning, og gode muligheter for både personlig og faglig utvikling?
 
Har du spørsmål om denne stillingen?
Ta gjerne kontakt med Simen J. Ljøterud
 Telefon. 993 91 533
E-post: simen@akari.no

Stillingsprosent: 100%
Arbeidssted: Kongsberg
Søknadsfrist 11.11.22

 
Er du hekta på sosiale medier, google og nye digitale trender? Drømmer du om å jobbe i et kreativt miljø og se gode resultater? Hekta på vekst og kommunikasjon? Da er vi hekta på deg!
 
Akaris familietre har slått røtter i både Kongsberg, Notodden, Rjukan og Numedal. Nå trenger vi energiske folk som deg til å spire videre.
 
Vil du skape resultater for det lokale næringslivet og gleder deg over å se andre lykkes med sine mål? Da håper vi du scroller videre!
 

Dette får du jobbe med som Performance-spesialist i Akari

Hva får du når du blander analyserende øyne med et kreativt hode? Jo – deg!
 
Deler du glimt av livet ditt på sosiale medier, eller er du en «silent lurker»? Uansett, vil du beskrive deg selv som langt over middels engasjert i sosiale medier. Profesjonelt sett, vet du hvordan man skriver kommersielt for ulike bransjer, og har konkret erfaring av å jobbe med kundedialog.
 
Hos oss vil du jobbe tett med innholdsprodusenter, SoMe manager, rådgivere, designere og utviklere på tvers av alle Akari`s lokasjoner. Med Akarifamilien i ryggen vil du ha ansvar for å videreutvikle og pleie eksisterende kunder, samt knytte kontakt med nye.
 
Disse spennende arbeidsoppgavene vil du jobbe med:
  • Veilede kunder, rådgivere og andre fagkompetanser i Akari innen anbefalt markedsstrategi
  • Planlegge, organisere, koordinere og gjennomføre arbeid innenfor fagområdet performance
  • Videreutvikle, selge og ha ansvar for Akari produktportefølje innen performance områdene
  • Delta i innsalgsprosesser ovenfor eksisterende og nye kunder
  • Definere og implementere strategier på bakgrunn av analyser
  • Tilrettelegge for analyser, testing, implementering og læring internt og eksternt
  • Ansvar for prosjektstyring av egne kunder og opparbeidelse av kundeportefølje til markedsavdelingen
 

Dette er deg!

Du er proaktiv, engasjert og uredd og har en intuitiv følelse for innhold som involverer og engasjerer i sosiale medier sammen med god teknisk forståelse. Du er analytisk, trives med å bruke data for å produsere gode resultater og synes det er spennende (og lett) å sette seg inn i nye systemer. Og ikke minst; du kan håndtere hele verdikjeden – fra idé, via planlegging, til ferdig tiltak/aktivitet. Du har kjærlighet for faget, tall, statistikk og ser det store bildet som skaper verdi for kunden og Akari.
 
Du er glad i å samarbeide, men arbeider også godt selvstendig. Når tiden tikker, jobber du ikke bare godt – du gjennomfører! De gode resultatene driver deg videre.
 
Disse plattformene har du kjennskap til/kan: (3 eller flere)
  • Google (Ads, Search Console, Data Studio, Analytics og Tag Manager)
  • Business Manager (Meta)
  • LinkedIn Campaign Manager
  • Snapchat Ads
  • TikTok Ads
 
Er dette også deg? Det er pluss i boka:
  • Erfaring fra medie- og kommunikasjonsfaglig arbeid (Avis, reklamebyrå eller freelancer)
  • God formidlingsevne, skriftlig og muntlig, både på norsk og engelsk
  • Har sertifisering i både Google Ads og Meta-annonsering, eller en av de.
  • Har erfaring med publisering på nettsider og SEO-arbeid
  • Har erfaring med utsendelse av nyhetsbrev
 

Vi tilbyr deg

Som Performance-spesialist vil du oppleve mye latter, nettverksbygging og en svært variert arbeidsdag. Du vil få jobbe med et bredt spekter av kunder i ulik størrelse og i forskjellige bransjer, sammen med kreative og analytiske familiemedlemmer. Ikke bare får du varierte og spennende arbeidsoppgaver, men du selv påvirker din egen arbeidshverdag.
 
I Akarifamilien har du 17 entusiastiske kolleger i ryggen, som bidrar til et tverrfaglig, energisk og morsomt arbeidsmiljø. Sammen med oss, vil du jobbe i et selskap i sterk vekst med ambisjoner om å nå enda høyere!
 
Har du spørsmål om denne stillingen?
Ta gjerne kontakt med Simen J. Ljøterud
 Telefon. 993 91 533
E-post: simen@akari.no

Skriv din søknad her (Eller lagre til senere):

Bli enda bedre kjent med Akarihverdagen

Du velger å jobbe i Akari fordi du elsker å arbeide med faget ditt, samtidig som du setter pris på fritid med venner, familie og kolleger. Du vil jobbe i Akari fordi du ønsker å være med på å bygge opp Norges beste markedsbyrå for de lokale selskapene. Bla deg lenger ned og bli bedre kjent med oss, eller….
Digital markedsføring møte

Kollegene

Hos oss møter du kolleger i alderen 22 til 46 år, og med helt forskjellige bakgrunner. Det er akkurat det som gjør Akari så unik. Fjellsprenger, lærer, kokk, medieviter, visuell kommunikatør og fotograf er noen av bakgrunnene du finner her. Også har Camilla fire katter med over 100.000 følgere på Instagram :D

Kundene

 

Hvis du ikke får nok utvikling og energi av kolleger, får du det garantert av kundene i Akari. Her er det stor variasjon i bransjer og utfordringer. Du møter byggentreprenører, fagskoler, barnehager, industribedrifter og eventbyråer, for å nevne noen. Over 200 små og mellomstore bedrifter bruker Akari hvert år.

Lokalverdiene

Du bor i en by som du helt sikkert bryr deg om. Det gjør vi i Akari også! Derfor jobber vi lokalt og gir tilbake til lokalsamfunnet, både gjennom å etablere trygge og verdifulle arbeidsplasser, men også gjennom ulike støtteordninger som blant annet Akarifondet.

Akarikulturen

Det er stort fokus på å ha det bra i Akari. Vi setter av mye tid og egne budsjett til velferd og sosiale arrangementer, og de ansatte får mye frihet til å tilpasse egen hverdag. Vi gjennomfører to større fellesarrangementer hver år hvor fokus er aktivitet. Se noe av det vi har gjort på Youtube eller Instagram.

Hopp rett ned til innholdet