Hekta på… nye kolleger

Vil du jobbe hos oss?

Akari er hekta på deg som har begge beina planta på jorda og ønsker å jobbe i et ungt arbeidsmiljø. Du er opptatt av faglig utvikling og å finne gode løsninger. Sammen med kollegene dine i Akari liker du også å ha det gøy med bowling, gokart eller en god middag.

Vi er en hyggelig og imøtekommende gjeng som har lyst til å bli bedre kjent med deg! Blir du med på en prat?

Akari er et markedsføringsbyrå med kontorer i Kongsberg, Notodden og (snart) Nore og Uvdal. For våre kunder er Akari en leverandør som håndterer markedsaktiviteter; alt fra idé og planlegging, til koordinering og produksjon av film, foto, grafisk design, tekst og nettsider.

Reisen starter her!

Fortell oss hvem du er og last opp CV

Akari er ikke helt som andre byråer. Vi kaller oss for Akarifamilien og vi har mye fokus på fellesskap og delingskultur. Akarifamilien er det viktigste i Akari og vi jobber mye med å bygge en arbeidsplass der du kan utvikle deg, være med å utvikle selskapet og få mye frihet under ansvar.

Ledige stillinger:

Stillingsprosent: 100%
Arbeidssted: Kongsberg, Notodden, Rødberg

I rollen som innholdsprodusent blir du en del av et kreativt team som hele tiden jobber med å produsere lokalt innhold i form av film, foto og tekst. Sammen med rådgiver og andre i markedsteamet vil du jobbe med faste kunder mot deres mål.

I dag er du brennende engasjert i å ta gode bilder og skape innhold som engasjerer i digitale kanaler. Du har relevant erfaring med kundekontakt, er kreativ, nysgjerrig, utadvendt og interessert i å utvikle deg selv og kolleger.

Dette vil du jobbe med:

  • Produsere innhold som foto, film og tekst – for Akari sine kunder og Akari sine egne kanaler.
  • Gi råd og planlegge produksjoner innenfor ditt fagfelt.
  • Oppdatere deg på nye trender innen innholdsmarkedsføring og lignende strategier, aktivt vurdere om du synes disse er relevante for Akari sine kunder.
  • Utarbeide gode og engasjerende digitale kampanjer.

Dette er deg

  • Du jobber selvstendig og strukturert, gjennomfører planer, er engasjert og oppnår resultater av god kvalitet.
  • Du er utadvendt og elsker å møte nye mennesker.
  • Du oppdager og skriver gode historier.
  • Demonstrerer ekspertise innen ditt fagfelt og oppdaterer deg fortløpende faglig.
  • Du trives med å være kreativ, produserer nye og innovative ideer.
  • Du kommuniserer på en klar, presis og strukturert måte.
  • Du samarbeider godt med ulike typer mennesker og er teamorientert.
  • Du vet om dine egne styrker og svakheter, du er opptatt av å utvikle deg.

Det er et solid pluss om du

  • Skriver gode tekster også på engelsk.
  • Skriver engasjerende og kreative tekster for sosiale medier og øvrige digitale flater.
  • Har bakgrunn fra lignende bransje.
  • Har jobbet i WordPress.
  • Har jobbet med publisering i kanaler som Facebook, Google, Instagram, LinkedIn.

Vi kan tilby

  • 100 % stilling.
  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver der du kan påvirke din egen arbeidshverdag.
  • Et tverrfaglig og energisk arbeidsmiljø med omtrent 20 entusiastiske kolleger.
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling.
  • Fleksibel arbeidstidsordning.
  • Et selskap i sterk vekst med tydelige vekstambisjoner.
  • Aksjeprogram.
  • Bonusordning.

Stillingsprosent: 100%
Arbeidssted: Rødberg

Er du også hekta på salg og markedsføring? Hekta på Nore og Uvdal og hva du kan få til sammen med små og mellomstore bedrifter i omegn? Hekta på vekst og kommunikasjon? Da er vi hekta på deg! Akari har allerede etablert seg som en god markedspartner i Kongsberg og Notodden. Nå skal vi bidra til vekst for bedrifter i Nore og Uvdal og ser etter en rådgiver.

Som rådgiver vil du ha ansvar for alle eksisterende og nye kunder i hele Nore og Uvdal. Du vil ha markedsansvaret for alle byråkunder i regionen, herunder utarbeide, koordinere produksjoner og rapportere på årlige markedsplaner, samtidig som du jobber tett med andre kolleger i hele Akari med prosjekter, kundecaser og salg. Hos oss får du en spennende og sentral rolle i utviklingen av et byrå i sterk vekst.

Dette skal du jobbe med som rådgiver i Akari

  • Markedsrådgivning (gi råd og følge opp strategier og planer)
  • Koordinere produksjoner for kundene
  • Koordinere markedsaktiviteter for våre kunder
  • Tilbudsutarbeidelse og salg til nye og eksisterende kunder
  • Gjennomføre informasjons- eller kommunikasjonskampanjer
  • Arbeid med visuell kommunikasjon, inkludert foto og video
  • Generell kommunikasjonsfaglig rådgivning
  • Økonomiansvar og krav for måloppnåelse for lokasjon
  • Inngå og vedlikeholde avtaler med lokale kunder og leverandører

Det er et solid pluss om du har

  • Erfaring fra medie- og kommunikasjonsfaglig arbeid (Avis, reklamebyrå eller freelancer)
  • Erfaring som selger til SMB-markedet
  • God forretningsforståelse
  • God formidlingsevne, skriftlig og muntlig, både på norsk og engelsk

Dette er deg

  • Arbeider selvstendig og strukturert og drives av høyt press og gode resultater
  • Er løsningsorientert med god gjennomføringskraft
  • Har gode samarbeidsevner
  • Arbeider godt under tidspress

Vi kan tilby

  • 100 % stilling
  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver der du kan påvirke din egen arbeidshverdag
  • Et tverrfaglig og energisk arbeidsmiljø med omtrent 20 entusiastiske kolleger
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Et selskap i sterk vekst med tydelige vekstambisjoner
  • Aksjeprogram
  • Bonusordning

Stillingsprosent: 100%
Arbeidssted: Kongsberg

Som Fullstack/backend-utvikler hos Akari vil du være en del av et kreativt team som hele tiden jobber med å drifte, supportere, utvikle og finne gode løsninger for våre nye og eksisterende webkunder.

I dag har du allerede kunnskap om feilsøking, PHP, MySQL og WordPress CMS. Du er hekta på HTML, CSS, JavaScript og holder deg oppdatert på sikkerhet i webverden. Du har relevant erfaring med kundekontakt, er teknisk kreativ, utadvendt og forstår at verden ikke bare er laget av skreddersydde løsninger, og at ferdige templates kan fungere vel så bra.

Dette vil du jobbe med

  • Du får ansvar for driftsavdelingen med support og videreutvikling for våre om lag 150 webkunder, herunder feilsøking, feilretting, kundekontakt, vedlikehold, sikkerhet og tjenesteutvikling.
  • Du vil jobbe tett med designere, rådgivere og innholdsprodusenter i produksjon av websider herunder; utvikling av funksjoner, nettbutikker og integrasjoner mot eksterne systemer.
  • Du vil ha ansvar for å drifte, utvikle og holde Akaris driftsavdeling relevant og Up-to-date i forhold til teknologi og trender i markedet.
  • Du vil få ansvar for Akaris interne driftssystemer, både valg av leverandører, oppsett, implementering og vedlikehold.

Dette må du kunne

  • HTML
  • CSS
  • PHP
  • JavaScript
  • MySQL
  • Håndtering av DNS og FTP
  • WordPress CMS

Det er også et stort pluss om har erfaring med

  • Utvikling av tema og plugins i WordPress
  • API (JSON/REST)
  • Bash/Powershell
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Google Workspace
  • GIT

Dette er deg

  • Du jobber selvstendig og strukturert
  • Du jobber godt under press og takler uforutsette utfordringer
  • Du er utadvendt og løsningsorientert.
  • Du trives med kundekontakt.
  • Demonstrerer ekspertise innen ditt fagfelt og oppdaterer deg fortløpende faglig.
  • Du liker å delta i kreative prosesser og komme med nye og innovative ideer.
  • Du kommuniserer på en klar, presis og strukturert måte.
  • Du samarbeider godt med ulike typer mennesker og er teamorientert.
  • Du vet om dine egne styrker og svakheter, du er opptatt av å utvikle deg.
  • Du har relevant utdanning innen fagområdene knyttet til webutvikling og/eller 1-3 års erfaring med webutvikling eller lignende arbeidserfaring.

Vi kan tilby

  • 100 % stilling
  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver der du kan påvirke din egen arbeidshverdag
  • Et tverrfaglig og energisk arbeidsmiljø med omtrent 20 entusiastiske kolleger
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Et selskap i sterk vekst med tydelige vekstambisjoner
  • Aksjeprogram
  • Bonusordning

Skriv din søknad her:

Bli bedre kjent med Akarihverdagen

Du velger å jobbe i Akari fordi du elsker å arbeide med faget ditt, samtidig som du setter pris på fritid med venner, familie og kolleger. Du vil jobbe i Akari fordi du ønsker å være med på å bygge opp Norges beste markedsbyrå for de lokale selskapene.

Kollegene

Hos oss møter du kolleger i alderen 22 til 46 år, og med helt forskjellige bakgrunner. Det er akkurat det som gjør Akari så unik. Fjellsprenger, lærer, kokk, medieviter, visuell kommunikatør og fotograf er noen av bakgrunnene du finner her. Også har Camilla fire katter med over 100.000 følgere på Instagram :D

Kundene

 

Hvis du ikke får nok utvikling og energi av kolleger, får du det garantert av kundene i Akari. Her er det stor variasjon i bransjer og utfordringer. Du møter byggentreprenører, fagskoler, barnehager, industribedrifter og eventbyråer, for å nevne noen. Over 200 små og mellomstore bedrifter bruker Akari hvert år.

Lokalverdiene

Du bor i en by som du helt sikkert bryr deg om. Det gjør vi i Akari også! Derfor jobber vi lokalt og gir tilbake til lokalsamfunnet, både gjennom å etablere trygge og verdifulle arbeidsplasser, men også gjennom ulike støtteordninger som blant annet Akarifondet.

Akarikulturen

Det er stort fokus på å ha det bra i Akari. Vi setter av mye tid og egne budsjett til velferd og sosiale arrangementer, og de ansatte får mye frihet til å tilpasse egen hverdag. Vi gjennomfører to større fellesarrangementer hver år hvor fokus er aktivitet. Se noe av det vi har gjort på Youtube eller Instagram.

© Kopirett 2022 – Laget med 💛 av Akari AS – Personvern – hekta på...