Det tok under to timer, så rant det inn med bestillinger!

I slutten av november, bestilte vi i Akari nye munnbind til alle ansatte. Samtidig satt vi i gang en digital kampanje for Kopisenteret, som skulle vise seg å gi veldig gode resultater!

I løpet av en uke har Kopisenteret solgt cirka 4000 munnbind.

Langsiktig samarbeid

Samarbeidet mellom Akari og Kopisenteret har vart i flere år. Vi i Akari bestiller mye av trykkartikler for kunder hos Kopisenteret. Det kan være alt fra visittkort, tekstiler, flyers, rollups mm. I tillegg er Kopisenteret byråkunde hos Akari. Som byråkunde hos Akari, får Bjørn og resten av de ansatte hos Kopisenteret tilgang til et helt markedsteam, for å planlegge, produsere og utføre markedsaktiviteter.

Samarbeidet har egentlig vart helt siden Akari startet opp i 2015, men de siste årene har Akari spesialisert seg i digital markedsføring, noe som har gitt solid utslag på trafikk og aktivitet inn i butikken vår.

Bjørn Johannesen, daglig leder hos Kopisenteret.

Mer for pengene, med riktig markedsføring

Markedsføring er blitt enda mer komplisert enn det var før sosiale medier kom. I Akari har vi stor fokus på å treffe riktig målgruppe med riktig budskap, i riktige kanaler. Når det er så mange kanaler å velge mellom, er det helt umulig for mindre og mellomstore bedrifter, uten en egen markedsavdeling å håndtere dette. Det blir fort til at de bruker midlene der de selv tror at folk er, og da resultater det dessverre i at man betaler mye for unødvendige visninger og trafikk.

Tett og lokalt samarbeid, skaper trygghet for kundene

Vi ser at den lokale tilstedeværelsen vår er kjempeviktig for kundene, men også for oss. Vi blir mye bedre kjent med kundene og bedriftene, som igjen gir lang bedre resultater fra start og over tid.

Andreas Storaas-Barsnes, rådgiver i Akari