Hekta på… synlighet

Digital Markedsføring
på fastpris

Vi vet at det er krevende å vite hva som skal til for at bedrifter blir synlig i dag. Det finnes utallige nettsideleverandører, sosiale medier, nyhetsbrev mm.

Løsning er så enkel; vi gjør det for deg, effektivt, med riktige verktøy og metoder for gode resultater. Og alt sammen til en fast forutsigbar pris. 
 
Pris: 36.000,- i etablering, deretter 12.000,- pr. mnd

Dette er inkludert:

  • Digital profilmanual (samle logo, farger, fonter og designelementer et sted)
  • Ny nettside på 7 dager eller 2 innholdsartikler hvis du har nettside fra før
  • Bedriftsprofil på facebook og Google, evt. en overhaling hvis du allerede har (+2.500,- pr. ekstra kanal*)
  • Fotopakke, 2 halvdagsfoto av 15 ferdigredigerte bilder til nett og sosiale medier
  • Dashboard med oversikt over aktiviteter og resultat for nettsiden din
  • 10 måneder med publisering på facebook hver 14. dag* (+2.500,- pr. mnd pr. ekstra kanal*)
  • Vi annonserer innleggene for inntil 500,- pr. mnd*

Det eneste du må gjøre:

  • Send oss logo og annet grafisk materiell du har fra før
  • Delta på oppstartsmøte og 2-3 oppfølgingsmøter ila året
  • Svare på noen spørsmål
  • Avtale 2 dager hvor fotograf kan komme å ta bilder
  • Len deg tilbake og la fagfolk ta ansvar for markedsføringen din. 

Oppstart og avklaringer

I dette møte er du med. Du kan gjerne ha med 1-2 andre fra bedriften. Fra oss møter du Rådgiver og Innholdsprodusent. Vi setter av 2 timer til dette møtet.

  • Du inviteres til oss i Akari, vi velger nærmeste kontor for deg:) 
  • Vi blir litt kjent med hverandre, kort intro til hvem dere er og hvem vi er
  • Vi går igjennom markedet deres, fordeler og styrker dere har og hvor dere vil (mål)
  • Basert på hvor dere vil (mål), bestemmer vi type innhold til sosiale medier
  • Vi sørger for å få nødvendige tilganger til evt. nettside, sosiale medier og/eller bildebank
  • Vi avtaler første dag for fotografering, hvor det skal være og hva vi skal ta bilder av
  • Dersom du skal ha ny nettside, avtaler vi oppstartsmøte for «Ny nettside på 7 dager» ( se egen fremdriftsplan for dette produktet her!)

Dette skjer de første 30 dagene

I denne fasen kan det hende det blir litt flere spørsmål enn det blir resten av året.
  • Vi sørger for at vi har riktige tilganger og at det tekniske er på plass
  • Dersom du har valgt med ny nettside, lanserer vi denne innenfor de første 30 dagene
  • Vi gjennomfører første fotografering ute hos deg, eller på en valgt lokasjon
  • Med bilder og ny nettside, publiseres også det første innlegget på sosiale medier, juhu vi er i gang;)
  • Mot slutten av måneden får du etableringsfakturaen

Dette skjer i månedene fremover

I disse månedene er det vi som står for jobben og sørger for jevnlig publisering og oppfølging
  • Månedlig planlegging og publisering på sosiale medier hver 14. dag
  • Vi følger med på kommentarer og engasjement
  • De som engasjerer seg, inviterer vi til å like siden(e)
  • Vi kommer med anbefaling på øvrige aktiviteter hvis vi ser det er aktuelt
  • Vi annonserer på aktuelle publiseringer
  • Du får første månedsfaktura 1 måned etter oppstart

Dette skjer etter 3-4 måneder og 7-8 måneder

Vi tar en status for å sørge for at vi jobber mest mulig riktig sammen.
  • Vi inviterer til en kort status. Denne tar vi gjerne hos dere og anbefaler at dere inviterer ansatte, så kan vi fortelle litt hva som gjøres
  • Evaluerer samarbeidet så langt
  • Vurderer effekten av synligheten
  • Går igjennom litt av det innholdet som er publisert
  • Evt. anbefalinger på endringer
  • 7-8 månedersmøtet blir også en vurdering på hva som gjøres etter de første 12 månedene

*Noen forutsetninger for leveranse:

  • Ekstra kanaler som kan bestilles i tillegg, inkluderer; Instagram, LinkedIn, Pinterest og TikTok
  • Annonsering over 500,- pr. mnd må avtales i hvert enkelt tilfelle og faktureres i tillegg til fastpris med påslag iht gjeldende priser. 500,- pr. mnd gjelder pr. kanal.
  • Med publisering på sosiale medier, mener vi korte innlegg med tekst, bilde og evt. link til innhold på nettsiden din. Publiseringene gjøres av materiell vi har fra før, som bilder vi har tatt, filmer du har sendt oss eller bestilt av oss.
  • Bindingstiden for dette produktet er 12 måneder. Etter de første 12 månedene, løper avtalen videre med 12 nye måneder, dersom ikke annet ikke er avtalt eller dersom kunden ikke har sagt opp avtalen. Dersom avtalen skal sies opp, må oppsigelse sendes til Akari senest 3 måneder før avtaler går ut.

Bli kjent med noen andre bedrifter
som bruker Akari til Digital Markedsføring

Previous slide
Next slide

Så... skulle vi vist frem bedriften din?

Når du fyller ut skjema under, vil vi ta kontakt med deg for å avtale en kort innledende samtale, før du blir invitert til oppstartsmøte:) 

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Alle priser er eks. mva.