Etter snart 8 år med samme, grafiske uttrykk, og med våre nå 22 ansatte, var vi rett og slett kommet dit at vi var modne for en rebrand. En skikkelig en, denne gangen!
Camilla, fagleder for designgjengen, har stått ved roret i denne spennende prosessen. I løpet av skissestadiet i prosessen har vi hatt flere interne workshops for å finne frem til kjerneverdiene våre, og hvem vi egentlig har blitt. Vi er ikke lenger den lille gründerbedriften, men et solid byrå som er i stadig vekst.
– Alle ansatte har fått være med i utvelgelsesprosessen, og resultatet har blitt en moderne twist på den etterhvert velkjente Akari-A’en. Vi har beholdt grunnformen og retningen den alltid har hatt, men det helhetlige uttrykket har blitt tynnet og tonet ned, gjort mer elegant og fått rundere og smidigere kanter, forteller Camilla.
«Vi har gledet oss veldig til å kunne sette vår nye identitet ut i livet,» sier Camilla med et smil. «Endelig var det «skomakerens barn» sin tur!»
Camilla, fagleder og teamleder for design
«Vi har gledet oss veldig til å kunne sette vår nye identitet ut i livet,» sier Camilla med et smil: «Endelig var det «skomakerens barn» sin tur!»
Vår nye visuelle profil gir oss rom til å vokse oss enda større og nå nye høyder. Vi er utrolig stolte av resultatet og takknemlige for innsatsen fra alle som har bidratt.