Hekta på… resultater

Har du et budskap du vil formidle?

Gode bilder kan forsterke ditt budskap. Har du gode bilder på nettsiden din vil det kunne gi besøkende et innblikk i hvordan det er hos deg, hva slags mennesker det er som jobber der og hva dere driver med. Det kan øke deres troverdighet og profesjonalitet.

La oss gi liv til din idé

Bilder er en viktig del av å bygge opp en visuell profil. La kundene bli kjent med din bedrift gjennom gode bilder, som både forteller noe om hvem dere er, og hva dere gjør. Våre fotografer hjelper deg med alt fra profilbilder av de ansatte, til fotografering av større arrangementer, bedriftsfoto, produktfoto og reklamefoto.

Hva kan jeg forberede på forhånd?

Skal du ha besøk av en fotograf kan det lønne seg å forberede seg slik at fotograferingen går knirkefritt. Her er noen punkter du kan følge:

  • Rydd og eventuelt vask den plassen fotografen skal ta bilder av. Er det på kontoret – rydd pulter og tørk over med en klut.
  • Gjør de ansatte oppmerksomme på at det kommer en fotograf og at de vil bli tatt bilder av. Gi også beskjed slik at de som ikke skulle ønske å bli tatt bilde av kan få være et annet sted mens fotograferingen foregår.
  • Vær forberedt, møt opp til avtalt tidspunkt og gjør de ansatte klare til riktig tidspunkt. Vi vet at arbeidsdagen kan være hektisk og det skjer uforutsette ting, men prøv så godt du kan å holde deg til avtalt tid.
  • Skal fotograferingen foregå ute må vi alltid ta forbehold om været. Er det skikkelig dårlig vær, kun mørke skyer, regn og vind vil vi mest sannsynlig flytte fotograferingen til en annen dag der været skal være bedre. Dette gjør vi med tanke på at utstyr ikke skal bli ødelagt og at bildene skal bli best mulig.

Dette mener kundene våre

"I en liten organisasjon vil det være vanskelig ha oppdatert kompetanse på markedsføring. Akari var raske til å oppfatte hvem vi i Stiltre var, de er lette å samarbeide med og holder høy kvalitet på leveransene."
Anders Næss
Daglig leder, Stiltre
"Da vi ble kunde av Akari fikk vi tilgang til mennesker med andre synspunkter enn oss selv. Akari har hjulpet oss å bli mer strukturert med markedsføringen, noe vi trenger."
Arnstein Frømyr
Sales Business Developer, Berget AS
"Vi valgte Akari fordi vi hadde lagt merke til at de var aktive og synlige lokalt. Dette ønsket også vi å være. Tidligere hadde vi benyttet aviser og magasiner for å nå ut med vårt budskap, men følte ikke at vi nådde tilstrekkelig frem."
Hans Richard Andersen
Daglig leder, RentX

Vi får ofte spørsmål om ...

Det avhenger av hva du skal gjøre. I Akari gjør vi både produksjoner som foto, film, tekst, design men også annonsering i kanaler som Google, Facebook, Instagram og Linkedin for å nevne noen. Hvis du ønsker å sette bort all markedsføring, også planleggingen, bør du regne et budsjett fra 15.000,- eks. mva pr. mnd

Klikk på knappen lenger ned på siden, og fyll ut skjemaet, så tar en rådgiver kontakt med deg. Så settes det opp et oppstartsmøte hvor vi går igjennom hva dere ønsker å oppnå med markedsføringen og hvordan vi kan samarbeide for å oppnå målene. Så avklares det et budsjett, før vi utarbeider en markedsplan med konkrete aktiviteter gjennom hele året. Når du har godkjent planen, starter vi arbeidet og med markedsføringen

Fordelen med byråavtale hos Akari er at du skal kunne gjøre minst mulig selv. Vi får tilgangene vi trenger til systemer og plattformer som skal brukes, og så koordinerer vi produksjoner, aktiviteter, kontakter kunder, ansatte og andre som skal være delaktige i markedsføringen. Du får løpende oppdatering iht hvor mye informasjon du ønsker, mens det meste av avklaringer skjer på kvartalsmøtene 4 ganger hvert år. 

Vi bruker flere metorder for å måle resultater. Google Analytics (GA) er et verktøy vi bruker til å lese trafikk inn til nettsider. Med GA kan vi også sette opp noe som heter konverteringssporing. Med denne sporingen kan vi måle f. eks. hvor mange bestillinger en kunde får via nettsiden sin, og spore det tilbake til hvor mye penger som er brukt på annonser. På denne måten klarer vi å se hvor mye penger som brukes pr. salg/henvendelse. 
Andre måter å måle på er rekkevidde, engasjement, klikk og delinger i sosiale medier. 

Kom i gang...
Say cheese!

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.