Hold deg oppdatert
Meld deg på vårt nyhetsbrev. Her får du nyttige tips og råd om hvordan du kan få mer ut av små og mellomstore markedsbudsjetter.
© 2020 Akari AS
Er du i startgropa når det kommer til markedsføring, eller mangler du tid og kompetanse? Vi veileder, planlegger og utfører markedsaktiviteter for våre kunder. Innholdsproduksjon og annonsering i digitale kanaler er blant tjenestene mange av kundene våre benytter seg av.
– Mari Odden, media manager i Akari
Er du i startgropa når det kommer til markedsføring, eller mangler du tid og kompetanse? Vi veileder, planlegger og utfører markedsaktiviteter for våre kunder. Innholdsproduksjon og annonsering i digitale kanaler er blant tjenestene mange av kundene våre benytter seg av.
– Mari Odden, media manager i Akari
Målgruppe må defineres før aktiviteter skal planlegges. Alder, bosted og interesser er eksempler på hvordan vi definerer målgruppen.
Kanalvalg styres ofte av målgruppen din. Er kunden din eksempelvis 85 år og bor i en mindre by kan lokalaviser være riktig kanal. Er kunden din derimot 35 år kan vi heller anbefale sosiale medier, riksaviser eller radio.
Budskapet, og ikke minst vinklingen av budskapet, er ofte avgjørende for å fange interessen til kundene. Vi velger riktig budskap til riktig målgruppe i riktig kanal. I sosiale medier har vi i gjennomsnitt 3 sekunder til å fange interessen. Da må budskapet være tydelig.
Godt innhold som engasjerer er viktig. Vi produserer tekst, foto og video som blir til godt innhold for din målgruppe.
Vi publiserer og annonserer innholdet i de best egnede kanalene til enhver tid. Google, og sosiale medier som Facebook og Instagram, er blant kanalene vi ofte annonserer i.
Med bred erfaring fra eksisterende og tidligere kunder sitter vi på unik, verdifull og nyttig kompetanse som sikrer deg god effekt av markedsføringen.
Vi følger opp, justerer og tilpasser markedsføringen underveis og i etterkant av endt kampanje. Vi foretar også nødvendige justeringer for å sikre at du får mest mulig ut av markedsføringsbudsjettet.
Vi bruker verktøy som Google Analytics, Google Trends og Facbook Business Manager for å hele tiden sørge for at du får best mulig utbytte fra markedsføringen.
Byråkunder følges opp kontinuerlig gjennom løpende dialog og i kvartalsmøter for å evaluere, foreta endringer og gjennomgå resultater fra perioden.