K-tech med ny lærlingkampanje

K-tech har som mål å utdanne landets beste fagarbeidere. Akari leverer nok en vellykket lærlingkampanje på digitale kanaler

K-tech har som mål å utdanne landets beste fagarbeidere. Da trenger de gode søkere, og årets lærlingkampanje gir rekordmange søkere til K-tech.

Siden 2017 har Akari samarbeidet tett med K-tech i all markedsføring for å rekruttere lærlinger til alle læreplasser K-tech setter ut. Hvert år har det vært en solid økning i antall ledige læreplasser og antall søkere.

Stein Sandvold (t.v) er veldig fornøyd med gode søkertall, men sier at det viktigste er hvor mange lærlinger de faktisk får tatt inn. I år sikter de seg inn på ny rekord med over 60 lærlinger.

Lærlingkampanje off- og online

I tillegg til at K-tech selv har vært veldig synlig ute hos skoler og på andre arenaer hvor elever er tilstede, har vi i Akari sørget for digital tilstedeværelse i de kanaler som har vært aktuelle.

Besøk K-tech sin nettside her!

De siste årene har det vært annonsert på Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, TikTok, Youtube og Finn.no.

Se noen av filmene under, og besøk K-tech på youtube her: https://www.youtube.com/@k-tech2125

Trenger du hjelp til rekruttering? Eller å få bedriften synlig?

Fyll ut skjema nedenfor, så tar en av markedsrådgiverene våre kontakt med deg!

"*" obligatorisk felt

Navn*
Personvern*
Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.