Barlindhaug Eiendom trengte å bli utfordret av friske øyne

Barlindhaug Eiendom hadde behov for en oppfriskning av hjemmesiden, prospektet og den grafiske profilen til eiendomsprosjektet Eliløkken Sjøside. Nå er nytt prospekt trykket opp og nye nettsider er lansert.

– Prosjektet hadde pågått en stund, og vi følte at det var på tide å få noen utenfor til å se på profilen med nye øyne, forteller markedssjef Ann Margareth Walaker Hutchinson.

Viktig å bli utfordret

Eliløkken Sjøside ligger rett ved Børsa Småbåthavn, et lite idyllisk «sydenområde», ikke langt fra Trondheim. I dag står det tre rekkehus, en blokk og en 9-mannsbolig på tomta, som alle er utsolgt.

– Nå gikk vi akkurat ut med ett nytt rekkehus og en 9-mannsbolig. Det var veldig stas å kunne lansere disse med ny profil, forteller prosjektleder for Eliløkken Sjøside, Per Jarle Eide.

Ann Margareth Walaker Hutchinson, markedssjef i Barlindhaug Eiendom, viser fram det nye prospektet.

– Å kunne få inn et kreativt team til å se prosjektet fra andre sider, er absolutt et must. Vi som utbygger sitter ofte for lenge på slike prosjekter, og da er det fint med ett nytt sett øyne som kan vinkle prosjektet litt.

Ann Margareth Walaker Hutchinsom

Morsomt samarbeid mellom søskenbarn

Det er designer Camilla Walaker i Akari som har håndtert prosjektet fra Akari sin side. Ann Margareth kan fortelle om et godt og morsomt samarbeid mellom to søskenbarn.

Markedssjefen i Barlindhaug Eiendom mener det er viktig å samarbeide med byråer som utfordrer, men også med byråer man får relasjoner til og kan samarbeide godt med.

– Så lenge Akari fortsetter å gi konkurransedyktige priser kommer vi desidert til å bruke Akari på flere av nybyggprosjektene våre. Jeg gleder meg til å fortsette samarbeidet, avslutter hun.

Se prosjektets nye nettsider her.

Ser dette spennende ut? Ta kontakt med oss via kontaktskjemaet nedenfor.