En dag i livet til en innholdsprodusent

Innholdsprodusentene hos Akari har en variert hverdag, hvor ingen dag er lik! De er glade i å bruke kreativiteten sin, er ofte ute på farten med minst ett kamera og ofte en drone med i bagen sin. Les hva de holder på med!

Våre markedsførere, populært kalt innholdsprodusenter, hos Akari har en variert og spennende hverdag, hvor ingen dager er like. Fra å produsere fengende bedriftsvideoer til å administrere sosiale medier og dekke events, er de alltid på farten for å levere toppkvalitetsinnhold til våre kunder.

Eksempler på prosjekter

Vi regner med du har fått med deg at vi nylig har hjulpet GKN Aerospace med å få Karsten Warholm som ambassadør? Noen av våre innholdsprodusenter var heldige og fikk muligheten til å dekke annonseringen av dette. Vi er også i gang med å lage en inspirerende bedriftsvideo for HS News. I tillegg var vi nylig på et spennende filmprosjekt kalt «Menneskebiblioteket» på Krona for noen uker siden, hvor ekte mennesker delte ekte historier.

Sjekk ut fototjenestene våre her.

Daglige oppgaver

Innholdsprodusentene hos Akari jobber mye med foto- og videoproduksjon som kan brukes til så mangt:

  • Portretter og intervjuer
  • Produktbilder
  • Dekke happenings
  • Hverdagsbilder på arbeidsplassen
  • Og mye mer! Vi fanger øyeblikkene som definerer akkurat deres historie.

I tillegg er innholdsmarkedsførerne gode på å skape visuelt tiltalende innhold for sosiale medier, tilpasset hver kunde slik at du skiller deg ut fra konkurrentene dine. De skriver også artikler til nettsider og styrer kampanjer. For å levere dette innholdet, bruker de verktøy som Canva, Adobe Premiere Pro, Lightroom, Mailchimp for nyhetsbrev, Metricool for å planlegge SoMe-innlegg, og Google-programmer for samarbeid.

Innholdsprodusent Thomas i aksjon,

Variasjon i kundene

Akari samarbeider med en bred portefølje av SMB-bedrifter, innenfor byggevarebransjen, anleggsbransjen, bilutleie, møbelsnekkere, kjøkkenforhandlere, selskaper innen sikkerhet og flere. I tillegg har vi godt samarbeid med en del kommuner! Dette gir innholdsprodusentene muligheten til å jobbe med ulike bransjer og tilpasse innholdet etter kundens behov.

«Å jobbe som innholdsmarkedsfører i Akari er utrolig gøy! Variasjonen i arbeidshverdagen holder kreativiteten i gang, fra å fange øyeblikk med kameraet til å skape engasjerende innhold for ulike bransjer. Hver dag byr på nye utfordringer og man får muligheten til å fortelle spennende historier gjennom både tekst og visuelle medier.» Kenneth Haugen, innholdsmarkedsfører Hønefoss.

Så, for å runde av.

En innholdsprodusent hos Akari har en dynamisk og utfordrende rolle hos oss som krever kreativitet, teknisk ferdighet og evnen til å tilpasse seg ulike bransjer og kunder. De leverer høykvalitetsinnhold ved å bruke moderne verktøy, og de kan hjelpe nettopp din bedrift med å skille seg ut og nå sine markedsføringsmål.

Vil du ha en innholdsprodusent på besøk?

Fyll ut skjemaet, så tar en av våre rådgivere kontakt med deg.

"*" obligatorisk felt

Navn*
Personvern*
Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.