Kjempeinteresse for nytt boligprosjekt – 127 interessenter på under en uke!

Når man lanserer et nybyggprosjekt er det viktig å være tidlig ute for å samle interessenter. For Barlindhaug Eiendom, med boligprosjektet Nytorvet Boligpark, ble løsningen en egen grafisk profil, egen feed i den nye løsningen Knips og en egen landingsside for interessenter, som senere utvides når prosjektet har salgsstart.

«Interessen rundt Nytorvet Boligpark har vært spennende å følge med på. Selv om den kun har gått i en ukes tid, har 127 interessenter kommet inn, noe som sier meg at vi har truffet markedet riktig, med riktig kommunikasjon!»

Ann Margareth Walaker Hutchinson, Markedssjef i Barlindhaug Eiendom AS

Gode løsninger og riktig samarbeidsform

For boligutviklere og meglere som skal selge prosjektene, er det helt avgjørende at samarbeidet fungerer knirkefritt. I tillegg må løsningene være tilpasset prosjektene og ikke minst sluttkunde. For oss i Akari er noe av det viktigste vi gjør å avdekke målgruppen. Hvilke målgrupper vi skal kommunisere med avgjør alt fra fargevalg, bildebruk og grafikk til hvordan vi ordlegger alle markedsaktiviteter.

Designer, utvikler, tekstforfatter, fotograf og prosjektleder jobber tett for å sikre en komplett løsning hvor alle hensyn er ivaretatt. Det setter kundene våre pris på og gir gode resultater, slik som for Nytorvet Boligpark, forteller Madeleine Buttedal Stedøy, prosjektleder i Akari og ansvarlig for prosjektet med Nytorvet Boligpark.

Les også om oppgradering av profilen og nettsidene til boligprosjektet Eliløkken!

«Jeg opplever at god kommunikasjon gjennom godt innhold er løsningen. Akari har levert materiell som engasjerer potensielle boligkjøpere. Ikoner som forteller om nærområdet fremfor mengdetekst som et fåtall vil lese gjennom. Gode bilder som kommuniserer hvilken målgruppe vi kan forvente, og en logo som er gjenkjennbar.»