Kopisenteret Kongsberg har i 2019 hatt sitt aller beste år siden oppstarten i 1996. Daglig leder Bjørn Johannessen forteller at trykkeriet har nådd flere milepæler i løpet av 2019. Et godt markedsføringssamarbeid med Akari har resultert i at de nå teller 14 ansatte på lønningslisten.
─ Først og fremst vil jeg takke det lokale næringslivet som stadig vender tilbake til oss når de har behov for trykkeritjenester. Vi skal alltid etterstrebe å være best på service og hjelpsomhet, forteller Johannesen.
Samarbeider med Akari om markedsføringen
Akari og Kopisenteret Kongsberg inngikk et løpende samarbeid om markedsføringen fra 1. januar 2019. Der Akari har ansvaret for søkemotoroptimalisering, Facebook-annonsering, nettsidedrift og produksjon av innhold.
─ Det er svært givende å se at vi klarer å skape gode resultater for kundene våre. Særlig når det har gått så bra, forteller daglig leder i Akari Simen Jansen Ljøterud.
Med sitt beste år noensinne snart bak seg ønsker Bjørn å trekke frem noen av prosjektene han er stolt av fra 2019.
Reprofilering av kontorlokaler
─ Et av de mer morsomme prosjektene fra 2019 er kanskje da vi stod for omprofileringen av Braathe Gruppen AS (tidligere Itum AS) sine lokaler. Her stod vi for skiltproduksjon og foliering av stort sett alle glassflater både innendørs og utendørs. I tillegg til bildekor, forteller Bjørn.
Avdelingsleder Runar Sand ved Braathe Gruppens kontor på Kongsberg er storfornøyd med omprofileringen som ble gjennomført i lokalene deres. Braathe Gruppen holder i dag til i bygget som en gang i tiden var hovedpostkontoret i Kongsberg.
─ Vi fikk akkurat det utrykket vi ønsket oss, levert på tiden og akkurat slik vi ble enige om. Jobben Kopisenteret gjorde hos oss førte faktisk til at vi ble et mønsterkontor for ett av de andre kontorene i Norge, noe som er veldig spennende, forteller Runar.
Har dekorert over 100 biler
I løpet av 2019 har Kopisenteret dekorert over 100 bilder med folie. Med både bilforhandlere, håndverkere, og andre små og store bedrifter på kundelisten.
Fornøyde kunder
─ For kort tid siden gjennomførte vi en undersøkelse på kundetilfredshet blant kundene våre. Der endte vi med en poengsum på 5,6 på en skala fra 1-6. Dette forteller at kundene er godt fornøyd med trykkeritjenester fra oss, likevel er målet vårt å øke denne ytterligere. Vi SKAL være best på service, avslutter Bjørn.
Se bilder fra flere 2019-prosjekter: