Grafisk design

Liten eller stor idé? Vi
tar deg gjennom hele designprosessen.

Liten eller stor idé? Vi tar deg gjennom hele design-prosessen.

Uansett hvor stort eller lite selskap, så bør du ha en markedsplan og et markedsbudsjett

I dag samarbeider vi med flere titalls kunder direkte knyttet til markedsplan og markedsaktiviteter. De fleste vi jobber med har verken ressurser eller ønske om å gjøre dette selv, og ser en stor nytte i at vi kan gå inn å veilede, utarbeide og gjennomføre aktivitetene for de.

– Madeleine, designer i Akari

En god visuell profil forsterker og tydeliggjør bedriftens holdninger og verdier.

Din bedrifts visuelle identitet er i mange tilfeller den eneste sjansen du har til å gi et godt førsteinntrykk. Den kan styrke ditt forhold til eksisterende kunder og ansatte, og sikrer en rød tråd gjennom all bedriftens kommunikasjon.

– Madeleine, designer i Akari

Logo og visuell identitet

Styrk din visuelle identitet eller skap en ny. Vi tar deg gjennom hele prosessen.

Ny logo eller fornyelse av din gamle? Vi pusser opp din logo, slik at den blir mer tidsriktig og gjenspeiler bedriftens verdier. I noen tilfeller kan en helt ny logo være løsningen, og et symbol på endringer som har skjedd i bedriften eller samfunnet.

Designmanualen din samler bedriftens visuelle identitet og er et viktig verktøy for å etablere merkeidentitet. Vi utarbeider en designmanual for deg, eller forbedrer den du allerede har.

Magasiner, brosjyrer, flyers og plakater

Trykt materiell i form av brosjyrer, magasiner, flyers og lignende er noe enhver bedrift kan ha behov for. Vi hjelper deg med både små og store produksjoner.

I tillegg til bred grafisk kompetanse har vi kunnskap om innholdsproduksjon, tekst og foto. På den måten kan vi sikre at budskapet ditt når fram til målgruppen din, og etterlater et inntrykk som du og din bedrift kan være stolte av.

Annonser til alle kanaler

Annonser til digitale og sosiale medier. Vi hjelper deg å fange interessen til kundene dine. I sosiale medier har vi i gjennomsnitt 3 sekunder til å fange interessen, og da må budskapet være tydelig. Blant kanalene vi benytter finner du Facebook, Google, Instagram og Snapchat.

Annonser til aviser og magasiner. Tradisjonell annonsering i trykte medier har fremdeles en plass i markedsføringen, selv om det i dag finnes mange digitale alternativer.

Valg av kanal, budsjett og målgruppe er av stor betydning når du skal markedsføre dine produkter eller tjenester. Vi hjelper deg å velge riktig kanal og vet hva som når fram i ulike kanaler og til ulike målgrupper.

Be om et møte eller tilbud